Nemokamas pristatymas užsakymams virš 50 €

PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

BENDROSIOS NUOSTATOS

Šios prekių grąžinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp MB „Indrės drabužiai“, juridinio asmens kodas 306652603, registruotos buveinės adresas Lasupio 8, 95496 Dovilai, Klaipėdos r. sav., Lietuva (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų, pagal kurį Jūs turite teisę grąžinti http://www.houseofclothes.lt/ elektroninėje parduotuvėje (toliau – E-parduotuvė) pirktas prekes (toliau – Prekės).

PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS

E-parduotuvėje pirktas Prekes turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę.

Grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

Nusprendę grąžinti Prekę turite informuoti Pardavėją, užpildyti grąžinimo formą, ją išsiusti adresu shop.houseofclothes@gmail.com.

Gavę Jūsų prašymą susisieksime per 2 d.d.

Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.

Gavę prekę ir nenaudota prekę, patvirtinsime grąžinima ir per 3 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą.

Netinkamos kokybės Prekės

Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.

Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.

Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą

Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos kokybės prekių. 2

1 Grąžinimo forma (turi būti pridėta prie grąžinamo daikto)

2 Forma dėl nekokybiškų prekių

Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.

KITOS SĄLYGOS

Šios Taisyklės yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

Bet kokie iš šių Taisyklių kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751, el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: http://www.vvtat.lt), arba http://ec.europa.eu/odr/.

Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu).

Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.

Taisyklės atnaujintos 2024 m. kovo 17 d.